GILA contest - sape nak aku buatkan header???

ha.. tujuan aku nak buat contest nie sbenarnya adalah utk mencari followers sbb blog baru kan.. lagi pon aku dah lama x buatkan header untuk orang...

syarat-syarat untuk aku buatkan header korang:-
  1. hendaklah follow BELOG GILA
  2. promotekan header aku yang x smart sangat nie... dan linkkan ke blog aku...
  3. apa yang korang harapkan untuk header korang 
  4. tag.. hmm... ikut suka korang la nak tag orang ke tak...
  5. letakkan link post korang di komen post ini.. :)
2 ORANG PEMENANG AKAN DIPILIH IAITU SEORANG LELAKI DAN SEORANG PEREMPUAN...
 ingat.. pemenang akan dipilih berdasarkan "REFERING SITES".. so, kalau nak senang dpt refering sites lebih bagus tag member dan ajak dorang masuk skali.. :)

TARIH TUTUP PENYERTAAN  : 6 FEBRUARI 2012 [sbb saya kena balik kampung sabtu dan ahad]
PENYERTAAN KURANG DARIPADA 6 SECARA AUTOMATIK KONTEST INI TERBATAL


CONTOH HEADER YANG AKU DAH BUAT

3 comments: