klik here

GILA BELOG - semua header nie aku wat

yang nie semua adalah transparent header yang aku wat... memang besa2 jer tp semua nie khas utk member2ku..:) ada yang gne header nie dan ada jugak yang x nak... tp x per... suka-suka je buat pon... :) kalo korang nak g blog dorang korang klik jer header tu k!!





kalau korang nak aku buatkan header jom la join contest nie... esk tarikh tutup... :)

BELOG GILA nak buatkan transparent HEADER untuk aku!!!