GILA contest - pemenang contest BELOG GILA nak buatkan transparent HEADER untuk aku!!!

nie semua adalah pemenang untuk contest BELOG GILA nak buatkan transparent HEADER untuk aku!!!
  1. http://budakpendekberblogging.blogspot.com/2012/02/belog-gila-nak-buatkan-transparent.html
  2. http://gadiscoklatcadbury.blogspot.com/2012/02/belog-gila-nak-buatkan-transparent.html
  3. http://mulan-sahbanu.blogspot.com/2012/02/belog-gila-nak-buatkan-transparent.html
  4. http://cikhusnasukaoren.blogspot.com/2012/02/belog-gila-nak-buatkan-transparent.html
  5. http://penchentalily.blogspot.com/2012/02/belog-gila-nak-buatkan-transparent.html
 dan nie lah header-header yang aku dah buat untuk dorang.....





sebenarnya semua pemenang kat atas adalah semua contestant yang join contest nie... huhu... sebab tak ramai yang join, so BELOG GILA buatkan la utk semua supaya adil.... korang nak header jugak??? tunggu je la contest yang akan datang yer... :)
amacam semua?? ok tak????

8 comments:

  • fatin amalina husna says:
    19 February 2012 at 11:58

    cantikk!!
    even x dak warna oren di situ..huk3..
    tp husna suka..hehe..
    thanx ye..^^

  • SLUMBER SAGUN says:
    19 February 2012 at 13:54

    wowo , cntik bro , tp cmne nk amik header tu ?

  • eika says:
    19 February 2012 at 17:43

    laa.. x pasan la contest nih.. :(( dah melepas header free.. hehe

  • wanabee says:
    19 February 2012 at 18:49

    styleee.... :D
    gila memang gila ...
    aha ...

  • UnPerFecT PeRsoN.. says:
    19 February 2012 at 19:08

    tarikh contest ni da hbis ka??tk smpt nk join...:-(:-(..by the wy mmng lawa la header2 blog tu..follow here k..^_^

  • Gadis Cadbury says:
    19 February 2012 at 19:44

    Thanks !

    Sowy , sye bwu tahu yang sye pun menang ! Auww , cutenya !

  • BELOG GILA says:
    19 February 2012 at 23:47

    harap korang semua suke... :)

    Best Blogger Tips
  • cik Lily says:
    20 February 2012 at 08:42

    Wah, comel nyee... cik lily suka sangat. Anyway thanks tau. Akhirnya, dapt jugak transparent header.

    Thanks lagi!!!!