klik here

GILA contest - pemenang contest BELOG GILA nak buatkan transparent HEADER untuk aku!!!

nie semua adalah pemenang untuk contest BELOG GILA nak buatkan transparent HEADER untuk aku!!!
  1. http://budakpendekberblogging.blogspot.com/2012/02/belog-gila-nak-buatkan-transparent.html
  2. http://gadiscoklatcadbury.blogspot.com/2012/02/belog-gila-nak-buatkan-transparent.html
  3. http://mulan-sahbanu.blogspot.com/2012/02/belog-gila-nak-buatkan-transparent.html
  4. http://cikhusnasukaoren.blogspot.com/2012/02/belog-gila-nak-buatkan-transparent.html
  5. http://penchentalily.blogspot.com/2012/02/belog-gila-nak-buatkan-transparent.html
 dan nie lah header-header yang aku dah buat untuk dorang.....





sebenarnya semua pemenang kat atas adalah semua contestant yang join contest nie... huhu... sebab tak ramai yang join, so BELOG GILA buatkan la utk semua supaya adil.... korang nak header jugak??? tunggu je la contest yang akan datang yer... :)
amacam semua?? ok tak????