Saya Nak Hosting Percuma Pengendali Blog


hahaha... best giler kan tajuk nie... mula-mula panding jer memang dah tertarik dah....
 kali nie aku join event yang gembak nie... tajuk die ialah Saya Nak Hosting Percuma Pengendali Blog.
memang syok kot dapat hosting free... dah la free.. 2 tahun tuu.. semua nie adalah ditaja oleh  Elfbytes Web Hosting.
 
hmmm... apa yang akan aku lakukan dengan hosting tersebut jika anda dipilih sebagai pemenang?
memang bila aku mula jer buat BELOG GILA nie aku dah ada target nak dapatkan hosting bila masa sesuai. ye la... BELOG GILA nie aku nak perkembangkan supaya semua orang kenal bile sebut jer nama BELOG GILA. lagi pon blog nie aku rasa memang perlukan hosting sebab blog nie aku banyak letak gambar dari tulisan dan mungkin berat 'aku rasa'. kalau aku ada web hosting nanti memang aku akan bertukar ke wordpress tak kira lah menang atau tak..

so, kepada semua.. kalau korang ada apa-apa pertanyaan korang bolehlah ajukan pertanyaan korang tu kat penganjur yer... Pengendali Blog... dan kalau korang semua nak join korang leh la klik kat banner atas tu atau pon klik kat SINI..

hmm.. harap-harap menang.. huhu..

0 comments: