GILA kerr?? - Pasangan Pelajar "Menghenjut" Di Dalam Kelas, Rakam Guna Kamera HD



Kiriman berahi lagi. Kali ini berlaku di Hebei Polytechnic College of Light Industry.  Aksi berahi sepasang kekasih China di dalam sebuah kelas ini dirakam secara rahsia oleh pihak tertentu. Klip video itu menjadi kontroversi apabila disebarkan di internet, lapor Chinasmack.

Menurut laporan media, pasangan kekasih ini melakukan seks pada waktu rehat tengah hari. Klip sepanjang 15 minit ini dirakam tahun lalu, namun disebarkan kepada umum baru-baru ini. 

Yang saya mahu tekankan di sini, perbuatan pasangan kekasih ini bukanlah sesuatu yang asing di Malaysia. Ada kes seumpama ini berlaku di Malaysia, namun mungkin tidak dirakamkan dan dirahsiakan oleh pihak universiti untuk menjaga nama baik institusi pendidikan.

Seperkara lagi, media yang melaporkan hal ini turut menegaskan bahawa kamera yang digunakan untuk merakamkan aksi pelajar ini ialah kamera jenis HD (definisi tinggi), bukannya kamera hitam putih seperti yang digunakan oleh pihak yang kononnya berjaya merakamkan aksi seks DSAI dengan pelacur China.

Kalau benarlah kamera yang digunakan itu mahu memerangkap DSAI dengan  pelacur China, sudah tentulah orang yang meletakkan kamera itu akan menggunakan kamera yang secanggih mungkin agar gambar yang dirakam lebih jelas, bukannya menggunakan kamera "haprak" yang merakamkan gambar yang kurang jelas terutamanya di bahagian muka.

0 comments: